1.JE MOŽNOSŤ AJ INAK OBJEDNAŤ TOVAR AKO CEZ OBJEDNÁVKOVÝ FORMULÁR?
Áno, objednať tovar môžete aj cez telefón, e-mail alebo osobne v našej predajni.
2.MÔŽEM VRÁTIŤ ZASLANÝ TOVAR, AK MI NEBUDE VYHOVOVAŤ?
Áno, maximálne do 14 pracovných dní môžete tovar vrátiť bez udania dôvodu podľa našich obchodných podmienok.
3.AKO SA DOZVIEM, ČI UŽ BOL TOVAR ODOSLANÝ?
Aktuálne informácie o stave objednávky, vrátane expedície tovaru, Vám budú zasielané e-mailom.
4.KDE MÔŽEM UPLATNIŤ REKLAMÁCIU?
Reklamáciu je možné uplatniť u nás alebo v autorizovanom servise.
5.KAM UVIESŤ FIREMNÉ FAKTURAČNÉ ÚDAJE (IČO, DIČ...) PRI VYPLŇOVANÍ OBJENÁVKOVÉHO FORMULÁRU?
Fakturačné údaje treba uviesť do poznámky v objednávkovom formulári.
-
Vernostný systém pre našich zákazníkov -
Osobné vyzdvihnutie na predajni zadarmo -
Možnosť nákupu na splátky -
Odborné konzultácie a poradenstvo -
Vyzdvihnutie na viac ako 1300 pobočkách Packety a v Z-BOXOCH + doručenie nad 150 € zadarmo - Viac o výhodách